Denně nám „projde rukama“ v našich 7 ordinacích kolem 100 pacientů. Část těchto pacientů absolvuje vstupní vyšetření u lékaře a podle předpisu lékaře jim na recepci naplánujeme termíny individuální léčebné péče. Pacienti mají často požadavky na termíny pouze v určitých časech. Snažíme se tak vždy pacientům vyjít co nejvíce vstříc, v rámci našich kapacitních možností a s ohledem na akutnost jejich stavu. Organizace kompletní léčby tak zabere zpravidla delší dobu. A leckdy je to velký oříšek😊
Další část příchozích pacientů žádá o zrušení nebo přesunutí termínu návštěvy. Do toho přichází noví zájemci o absolvování rehabilitací v našem rehabilitačním centru. Na recepci taktéž zajišťujeme příjem plateb od pacientů za úkony nehrazené ze zdravotního pojištění. Zároveň nám zvoní v podstatě nonstop telefon, pípá smska nebo e-mail. Pro jednu recepční je toho více než dost.
Proto jsme rádi, že můžeme od června přivítat na recepci další posilu, a to kolegyni Martinu Krátkou. Věříme, že tento krok přispěje ke zkvalitnění služeb recepce, rychleji se dovoláte, objednáte nebo se dostanete na řadu při organizaci Vaší léčby.